Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Pro poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na nerovných silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
- Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Pro poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roub
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20 mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.
RÁM |
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
|
VIDLICE |
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc
|
ŘÍDÍTKA |
Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
|
PŘEDSTAVEC |
Future Stem, Comp
|
OMOTÁVKA |
Roubaix S-Wrap
|
SEDLOVKA |
S-Works Pave
|
PŘEDNÍ BRZDA |
Shimano Tiagra Disc 4720
|
PBJÍMKA |
Hidden drop clamp
|
ZADNÍ BRZDA |
Shimano Tiagra Disc 4720
|
ŘAZENÍ |
Shimano Tiagra Disc 4720, 10-speed
|
PŘESMYK |
Shimano Tiagra, braze-on
|
PŘEHAZOVAČKA |
Shimano Tiagra, 10-speed
|
KAZETA |
Shimano Tiagra, 10-speed, 11-34t
|
STŘED |
Praxis Alba
|
PŘEVODNÍK |
50/34T
|
OSA |
Praxis 68mm BSA
|
ŘETĚZ |
KMC X10, 10-Speed
|
PŘEDNÍ KOLO |
Axis Elite Disc
|
ZADNÍ KOLO |
Axis Elite Disc
|
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Road Sport, 700x32
|
SEDLO |
Body Geometry Power Sport, steel rails
|
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Road Sport, 700x32
|
DUŠE |
Presta valve, 48mm
|