Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Pro poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 1.5, které Vám poskytne lepší kontrolu na nerovných silnicích, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
- Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo zásadně ušetřit nějaké ty gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20 mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.
RÁM |
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
VIDLICE |
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc |
ŘÍDÍTKA |
Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole |
OMOTÁVKA |
Roubaix S-Wrap
|
OBJÍMKA |
Hidden drop clamp |
PŘEDNÍ BRZDA |
Shimano 105, Hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA |
Shimano 105, Hydraulic disc |
ŘAZENÍ |
Shimano 105 R7020, hydraulic disc |
PŘEHAZOVAČKA |
Shimano 105 R7000 GS, medium cage, 11-speed |
PŘESMYKAČ |
Shimano 105 R7000, braze-on |
KAZETA |
Shimano 105, 11-speed, 11-34t |
KLIKY |
Shimano 105 R7000, HollowTech 2, 11-speed |
PŘEVODNÍKY |
50/34T |
OSA |
Shimano Threaded BSA BB |
ŘETĚZ |
KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed |
PŘEDNÍ KOLO |
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
ZADNÍ KOLO |
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples. |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Specialized Turbo Pro, 700x30mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Specialized Turbo Pro, 700x30mm |
SEDLO |
Body Geometry Power Sport, steel rails |
SEDLOVKA |
S-Works Pave |
DUŠE |
Presta, 40mm valve |