Nebojte se fanoušci hliníku, Stumpjumper Comp Alloy je stále naživu a má se dobře a má jeden z nejpokročilejších slitinových rámů, jaké byly kdy vyvinuty. S asymetrickým designem, zcela novou geometrií, přepracovanou kinematikou a komponenty, které vás udiví optimální kombinaci výkonu a hodnoty. Je připraven jet na traily.
- Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Zcela nový Stumpjumper jede dolů s úplnou kontrolou, ale lehce stoupá.
- Zkonstruovali jsme kinematiku Stumpjumpera, aby měl ty nejuniverzálnější vlastnosti vůbec. Nespočet hodin v laboratoři a testů v terénu nám pomohlo vytvořit vylepšenou podporu uprostřed zdvihu, která spolkne větší nerovnosti jako malinu, skvěle se ovládá a stoupá jako kamzík.
- Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
- RIDER-FIRST ENGINEERED ™ Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti: 2 250 gramů (S-Works, Medium, s tlumičem).
RÁM |
Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel |
VIDLICE |
FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset,140mm of travel |
ZADNÍ TLUMIČ |
FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm |
KLIKY |
SRAM NX Eagle, DUB, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm |
PŘEVODNÍKY |
Steel, 30T |
ŘAZENÍ |
SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed |
PŘEHAZOVAČKA |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
ŘETĚZ |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
PŘEDNÍ BRZDA |
SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA |
SRAM G2 R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm |
ŘÍDÍTKA |
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width |
PŘEDSTAVEC |
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
SEDLO |
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
SEDLOVKA |
X-Fusion Manic, infinite adjustable, remote SRL LE lever, 34.9 (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm) |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 29x2.3" |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Purgatory, GRID Casing, GRIPTON® compound, 29x2.3" |
PŘEDNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
VÝPLET |
DT Swiss Industry |
RÁFKY |
Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |