Nejlehčí a nejrychlejší celoodpružené hliníkové kolo na světě. Zcela nový Chisel, který je o 18,4 % lehčí než nejbližší konkurent a sdílí geometrii a kinematiku z našeho horského kola Epic 8 připraveného pro Světový pohár. Chisel poskytuje výkon, který můžete cítit – ať už závodíte „mezi páskami“ nebo zdoláváte sólo horká kola na místních stezky.
SPEED METAL: Díky D'Aluisio Smartweld se Chisel může pochlubit nejlehčí hliníkovou XC rámovou sadou ve své třídě. Každá vysoce manipulovaná rámová trubka se vyznačuje plynule se měnícími tloušťkami stěn a tvarováním, které poskytují tuhost tam, kde ji potřebujete - pro efektivitu - a hladkou jízdu tam, kde ji chcete - pro pohodlí a optimální ovládání.
BEZKONKURENČNÍ SCHOPNOSTI: Díky 110 mm vyladěnému odpružení Ride Dynamics lze vysoce výkonný rodokmen Chisel vysledovat přímo k Epic 8, našemu závodnímu stroji Světového poháru. DNA z pokročilé kinematiky odpružení Epic 8, vyladěné odpružení Ride Dynamics a progresivní geometrie vybroušené na technických tratích Světového poháru, to vše lze nalézt v Chiselu a díky čemuž je více než schopný zvládnout různorodý terén s jistotou a rychlostí.
NEUVĚŘITELNÁ EFEKTIVITA: Chisel je nejúčinnější šlapací kolo ve své třídě díky využití geometrie a kinematiky, které byly součástí naší platformy Epic 8 pro závody Světového poháru. Strmá sedlová trubka umístí jezdce do optimální polohy šlapání. Vyladěný anti-squat snižuje pohupování při šlapání. Dejte to dohromady a Chisel převede každý watt aplikovaný na pedály do maximálního pohybu vpřed.
HLADŠÍ JE RYCHLEJŠÍ: Zkonstruovali jsme zadní část s pružnou vzpěrou pro nejlepší výkon odpružení ve své třídě a zároveň eliminovali nadbytečnou hmotnost a údržbu spojenou s čepy vyžadovanými v tradičním designu. Rozsáhlé terénní a laboratorní testy, které jsou běžnější na karbonových kolech, dokazují, že Chisel dosáhl nemožného – účinnosti, kontroly a nízké hmotnosti konstrukce pružné vzpěry v pokročilé slitině.
HYDROFORMOVANÁ SLITINA: Chisel šetří materiál a hmotnost navíc díky jednodílné hydroformované sedlové trubce, která integruje čep sedlové trubky, hlavní čep a skořepinu středu. Na tradičnějším kole je sedlová trubka obvykle jen "trubka" s čepy a navařenými skořepinami středu.
-
Rám - D'Alusio Smartweld, Flip chip pro nastavení geometrie.
-
Odpružení vpředu zajišťuje vidlice Recon 120 mm od společnosti RockShox s tlumičem Motion Control Damper.
-
Zadní tlumič Ride Dynamics Tuned X-Fusion
-
Sedlovka TranzX dropper post nabízí plynule nastavitelný zdvih díky elegantní páčce. Má bezproblémové ovládání.
-
12rychlostní pohon SRAM GX Eagle
|
Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible |
|
Fox Float Performance, Evol LV, Ride Dynamics Tuned, 2-position compression adjust, 190x40mm |
VIDLICE
|
Fox 34 Performance Elite, Grip2 Damper, Compression adjust, 130mm travel, 44mm offset, 15x110mm |
|
SRAM G2 RS hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 180mm rotor |
ZADNÍ BRZDA
|
SRAM G2 RS hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 180mm rotor |
|
SRAM GX, trigger, 12-speed |
PŘEHAZOVAČKA
|
SRAM GX Eagle, 12-speed |
KAZETA
|
SRAM PG-1230 Eagle 11-50t |
ŘETĚZ
|
SRAM SX Eagle, 12-speed |
KLIKY
|
SRAM X1000 Eagle, DUB, 165/170/175mm |
PŘEVODNÍKY
|
32t |
STŘED
|
SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded |
|
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PŘEDNÍ NÁBOJ
|
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ
|
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
|
Specialized Purgatory, GRID Casing, T9 Compound, 29x2.4 |
ZADNÍ PLÁŠŤ
|
Specialized Ground Control, GRID Casing, T7 Compound, 29x2.35 |
DUŠE
|
Standard 40mm PV 29x1.75-2.4 |
|
DT Swiss |
|
Alloy Stem, 35mm clamp, 60mm |
ŘÍDÍTKA
|
Specialized Alloy, 20mm rise, 35mm, 760mm wide |
GRIPY
|
Specialized Trail Grips |
SEDLO
|
Body Geometry Power Comp, steel rails |
SEDLOVKA
|
X-Fusion Manic, 30.9, 125/150/170 Travel, 0mm offset |
HMOTNOST
|
13.53 kg (velikost M) |