Ať už je vaším cílem ujet na šotolinových cestách daleko od aut a davů, nebo se vrhnout na špici svého oblíbeného šotolinového závodu, žádné kolo to nedokáže lépe než nový Diverge. Je to jednoduše nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější - kolo, jaké jsme kdy vyrobili, které poskytuje rychlou a živou jízdu při jízdě na výkon, ale stabilní a sebevědomou jízdu, když se terén zhorší. Nový Diverge představuje vše, co jsme se naučili za více než 40 let ježdění na silnici, šotolině a v terénu, od Future Shock 1.5 a zcela nové geometrie pro jízdu na šotolině až po špičkový prostor pro pláště. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže si můžete vysnít zcela nové vyjížďky. Je to dokonalé vozidlo na útěk
Gravel je možná "nový" sport, ale náš Diverge Sport Carbon byl vyvinut díky více než čtyřicetiletým zkušenostem. Je vybaven naším tlumičem Future Shock 1.5 a karbonovým rámem FACT 8r, který zajišťuje rychlou, jistou a pohodlnou jízdu na silnici, v blátě i po hustém štěrku. S řazením SRAM Apex 1 1x11 a koly DT Swiss G540 je Diverge Sport stejně schopný jako všestranný. Díky plášťům Pathfinder Pro 38 mm, stejným, které specifikujeme na modelu S-Works Diverge, jste připraveni jezdit tak rychle a tak daleko, jak chcete.
- S karbonovým rámem FACT 9r je kolo Diverge Sport neuvěřitelně schopné a lehké závodní kolo. Díky němu zaznamenáš svůj KOM na vyhlášeném místním stoupání nebo pokoříš všechny vrcholy v okolí, lehký živý Diverge tě tam dostane rychleji.
- Rychlost, kontrola a důvěra - Future Shock 1.5 je ideální technologie pro gravel jezdce. S 20mm axiální poddajnosti je Future Shock 1.5 progresivně vyladěn speciálně pro gravel jízdu. Díky tomu budeš mít sebevědomí a kontrolu, budeš moci udržet energii cestou dolů a neviset na brzdách ani na prašných cestách, ani v hustém sypkém štěrku, a při tom všem, tvoje ruce, paže i krk budou svěží.
- Původní 'status-quo' gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro kolo s berany, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou jistotu, díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.
- Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně mountu na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.
- Nic neodemkne schopnost kola, jako je prostor pro široký plášť. Dali jsme novému kolu Diverge neuvěřitelných 47 mm vůle ve vidlici s kolem 700c a 2,1 “s kolem 650b. Díky řetězové vzpěře na straně řetězu s pevným výstupkem z karbonu za převodníky jsme vytvořili vůli aniž by hrozilo padání řetězu nebo bychom museli prodloužit řetězové vzpěry.
RÁM |
Specialized Diverge FACT 8r carbon, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
OBJÍMKA |
Specialized Alloy, 30.8mm |
VIDLICE |
Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
PŘEDSTAVEC |
Future Stem, Comp |
ŘÍDÍTKA |
Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
OMOTÁVKA |
Roubaix S-Wrap |
SEDLO |
Body Geometry Power Sport, steel rails |
SEDLOVKA |
Carbon, single-bolt, 27.2mm |
PŘEDNÍ BRZDA |
SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor |
ZADNÍ BRZDA |
SRAM Apex, hydraulic disc, 160mm G2 CenterLine rotor |
PŘEHAZOVAČKA |
SRAM Apex 1, long cage, 11-speed |
PŘESMYKAČ |
- |
ŘAZENÍ |
SRAM Apex hydraulic |
KAZETA |
Sunrace, 11-speed, alloy spider, 11-42t |
ŘETĚZ |
KMC X11 Extra Lightweight, 11-speed |
KLIKY |
SRAM Apex 1x |
PŘEVODNÍKY |
40T |
STŘED |
Sram GXP |
ZADNÍ KOLO |
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
PŘEDNÍ KOLO |
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42 |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Pathfinder Pro 2BR, Tan sidewall, 700x42 |
DUŠE |
700x28/38mm, 48mm Presta valve |