Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge. Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie, vnitřnímu úložišti a až po prostor pro extrémně široké pláště představuje nový Diverge vše, co jsme se naučili za více než 40 let jízdy na silnici, štěrku a v lese. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně nových jízdách. Je to nelepší únikový vehikl..
- Náš hliníkový rám Premium E5 poskytuje tuhou, lehkou a odolnou platformu. Když se spojí s naší plně karbonovou vidlicí FACT, stane se Diverge Comp E5 lehkým, živým a všestranným kolem připraveným k útoku na jakýkoli povrch.
- Původní 'status-quo' gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro kolo s berany, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou jistotu, díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.
- Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně uchytů na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.
- Nic neodemkne schopnost kola, jako je prostor pro široký plášť. Dali jsme novému kolu Diverge neuvěřitelných 47 mm vůle ve vidlici s kolem 700c a 2,1 “s kolem 650b. Díky řetězové vzpěře na straně řetězu s pevným výstupkem z hliníku za převodníky jsme vytvořili vůli aniž by hrozilo padání řetězu nebo bychom museli prodloužit řetězové vzpěry.
RÁM |
Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
OBJÍMKA |
Alloy, 30.8mm |
VIDLICE |
FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-mount disc |
PŘEDSTAVEC |
3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise |
ŘÍDÍTKA |
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
OMOTÁVKA |
Specialized S-Wrap |
SEDLO |
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails |
SEDLOVKA |
Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware |
PŘEDNÍ BRZDA |
Shimano 105, Hydraulic disc |
ZADNÍ BRZDA |
Shimano 105, Hydraulic disc |
PŘEHAZOVAČKA |
Shimano GRX RX400, 10-speed |
PŘESMYKAČ |
Shimano GRX RX400, braze-on |
ŘAZENÍ |
Shimano GRX RX400 hydraulic brake levers, 2x10 speed mechanical shifting |
KAZETA |
Shimano CS-HG50-10, 10-Speed 11-36t |
ŘETĚZ |
KMC X10, 10-speed w/ reusable Missing Link™ |
KLIKY |
Shimano GRX RX600 |
PŘEVODNÍKY |
50/34T |
STŘED |
Shimano 68mm threaded |
VÝPLET |
AXIS Elite Disc |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Specialized Pathfinder Sport, 700x38c |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Specialized Pathfinder Sport, 700x38c |
DUŠE |
700x28/38mm, 48mm Presta valve |
|
|
Hmotnost |
10.0kg (22 lb, .7 oz) velikost kola 56 |
|
|
|
* Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. |